Osvětlení autosalonů má vysoké a konkrétní nároky. Manuál pro osvětlení autosalonů Škoda přesně definoval jednotlivé zóny (výstavní prostor, highlight, zóna prodejců, komunikační zóny) a scény, včetně dodržení intenzity osvětlení a teploty chromatičnosti pro každou z těchto zón. Cílem bylo dosáhnout, aby vynikly vystavené vozy, které jsou osvětleny 4x vyšší intenzitou oproti komunikačním zónám a zejména „Highlight“ s 8x vyšší intenzitou a vyšší teplotou chromatičnosti oproti komunikačním zónám. Zóna prodejců byla odlišena od výstavní zóny zejména nižší teplotou chromatičnosti použitých světelných zdrojů.
Showroom Škoda
Použita byla vestavná svítidla GATU, TORVE, BASI a RAVO a profilová svítidla LINA. Výhodou u použitých svítidel byla velká škála světelných toků, výběr vyzařovacích úhlů, teplot chromatičnosti a možnost směrování. V posledních letech bylo nově postaveno či rekonstruováno 72 autosalonů, ve kterých byla použita svítidla Halla. Za architekturu projektů zodpovídala architektonická kancelář OIKOI.